UZMANĪBU! Izdarot pasūtījumu internet-veikalā www.carcare.lv, Jūs apstiprināt, ka iepazināties un piekritāt Distances līguma noteikumiem. Veicot pasūtījumu, Jūs noslēdzat Distances līgumu ar SIA TMT.

 

Piegāde

Šobrīd piegādi, interneta veikala pasūtījumiem, nodrošinām uz Omniva pakomātiem un to izvēlēties var veicot pasūtījumu. Piegādei ir fiksēta cena 3,99 eur Latvijā.  Lietuva vai Igaunija 7,99 eur. Pasūtījumiem virs 50,00 EUR piegāde ir bez maksas.  Ja vēlaties piegādi ar kurjeru sazinieties ar mums pa tālruni +371 26442797 vai e-pastu: hello@carcare.lv

APMAKSA

Pēc pasūtījuma veikšanas mēs pārbaudām preces pieejamību un nosūtam priekšapmaksas rēķinu. Saņemot preci uz vietas birojā apmaksu var veikt ar bankas karti vai pārskaitījumu. 

Interneveikalā ir iespējams veikt maksājumu ar maksājumu karti vai internetbanku.

DISTANCES LĪGUMS

Līgums tiek noslēgts starp internet-veikala www.carcare.lv īpašnieku, SIA TMT, Reģ. nr.: LV40103993863, juridiskā adrese: Rīga, Cesvaines iela 4, LV-1073  (turpmāk tekstā – www.carcare.lv vai Pārdevējs, Piegādātājs), un Pircēju (turpmāk tekstā – Klients), kurš veic pasūtījumu vai veic pirkumu internet-veikalā www.carcare.lv. Distances līgums attiecās uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kuri tika veikti internet-veikalā www.carcare.lv.

DISTANCES LĪGUMS. NOTEIKUMI

Distances līgums – tā ir saskaņošana starp Klientu (Patērētājs) (pants 1, 3.punkts, 33PTAL) un Pārdevēju. www.carcare.lv (pants 1, 5 punkts, 33 PTAL) vai pakalpojumu sniedzēju (pants 1, 4.punkts, 33PTAL), balstoties uz Pārdevēja vai Pakalpojuma sniedzēja piedāvājumiem, ar adresētu vai neadresētu drukātu izdevumu, tipveida vēstule, katalogs, reklāmas presē, kurā tiek pievienots kupons pasūtījumam, telefons, fakss, internets, e-pasts, televīzija, radio un citi informācijas avoti.

1. DISTANCES LĪGUMS STĀJAS SPĒKĀ

1.1. Distances līgums stājas spēkā, tiklīdz Klients (Patērētājs) ir veicis pasūtījumu, ar Interneta, telefona vai cita līdzekļa palīdzību un saņēmis no Pārdevēja apstiprinājumu par pasūtījumu ar e-pasta starpniecību. Pasūtījums un pasūtījuma apstiprinājums tiek uzskatīts par saņemtu, kad tam ir piekļuve abām pusēm;

1.2. Slēdzot distances līgumu, Klients apstiprina, ka ir rīcībspējīgs un nav alkohola, narkotisko un/vai psihotropo vielu iedarbībā.

1.3. Līgums ( tai skaitā Vispārīgie noteikumi, tajā pašā redakcijā, kurā tie publicēti mājas lapā pieprasījuma brīdī) stājas spēkā no momenta, kad www.carcare.lv mājas lapā Klients pieņēma Līguma noteikumus un veica pirkumu;

1.4. Slēdzot līgumu, Klients dod piekrišanu uz vēlēšanos iegādāties preci, atbilstoši Līguma noteikumiem, tā pat Klients pilnībā iepazinies ar Kopējiem līguma noteikumiem un piekrīt tiem;

2. PRECES PASŪTĪŠANAS VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

2.1. Pēc dotā līguma SIA TMT apņemas piegādāt pircējam pasūtīto preci, bet pircējs apņemas pieņemt un apmaksāt pasūtīto preci, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.

2.2. Šī līguma ietvaros preces pasūtīšana notiek tikai caur internet-veikalu www.carcare.lv, aizpildot visus nepieciešamos laukus un uzspiežot pogu "pasūtīt". Preces pasūtīšana mājas lapā www.carcare.lv tiek uzskatīta par pircēja piekrišanu Distances līgumam. Slēdzot distances līgumu klients piekrīt noteikumiem par pasūtītās preces piegādi, kā arī iegādāties preci par norādīto preci. Ja pasūtījums tiks noformēts pareizi, paradīsies uzraksts, ka pasūtījums tika pieņemts.

* Reģistrējoties internet-veikalā www.carcare.lv, klients apņemas uzrādīt pareizus personas datus, pilno vārdu un strādājošu e-pasta adresi;

2.3. Pēc pirkuma procesa beigām Pircējs saņems e-pastu ar apstiprinājumu par pasūtījumu, kas apstiprina pasūtījumu internet-veikalā www.carcare.lv.

2.4. Ja Pircējs nav saņēmis www.carcare.lv automātisko rēķina apstiprinājumu, tad www.carcare.lv nav pieņēmis pircēja pasūtījumu, nav pievienojies Distances līgumam un www.carcare.lv nav spiests izpildīt Pircēja pasūtījumu. Tādā gadījumā pircējam ir nepieciešams pārliecināties, ka tas noformēja pasūtījumu atbilstoši www.carcare.lv prasībām un ir norādījis pareizu e-pasta adresi.

3. DISTANCES LĪGUMA IZPILDES LAIKS

3.1. Pārdevējs apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk kā 10 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no Pircēja, ja puses nav vienojušās par citu termiņu. Ja pārdevējs nespēj izpildīt Līguma noteikumus, tāpēc ka, prece, ko pasūtīja Patērētājs, nav pieejama, tad Pārdevējs apņēmās informēt par to Patērētāju. Tādā gadījumā, Pārdevējs var piedāvāt Patērētājam ekvivalentu preci vai atgriezt pilnu preces vērtību.

4. ATTEIKUMA TIESĪBAS UN TIESĪBAS UZ ATGRIEŠANU

4.1. Saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Patērētājs ir tiesīgs izmantot tiesības uz atgriešanu un vienpusīgi pārtraukt distances līgumu, un 14 kalendāro dienu laikā atgriezt preci Pārdevējam. 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, Pircējs ir tiesīgs atgriezt vai apmainīt neizmantotu preci. Atgriezta prece nedrīkst būt lietota, bojāta, jābūt oriģinālā iepakojumā, ar nesabojātu marķējumu, bez vizuāliem un tehniskiem defektiem;

4.2. Patērētājs nes atbildību par preces kvalitātes saglabāšanu, atteikuma tiesību realizācijas laikā;

4.3. Pircējam, atgriežot preci, ir jāuzrada dokuments, kas apstiprina šo pirkumu. Patērētājs var atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā. Ja Patērētājs vēlas atgriezt preci, kura neatbilst distances līguma noteikumiem, tad, saskaņā ar LR Ministru Kabineta noteikumiem № 631, Patērētājam nepieciešams aizpildīt atgriešanas veidlapu un nodot preci pilnā komplektācijā;

4.4. www.carcare.lv ir tiesīgs atteikt atgrieztās preces pieņemšanu un neatgriezt naudu, ja precei tika konstatētas pazīmes, minētas augstāk;

4.5. Par visiem pircēja atgriešanas gadījumiem nepieciešams rakstiski paziņot uz hello@carcare.lv, obligāti norādot pasūtījuma numuru, vārdu un uzvārdu;

4.5.1. Pircēja pienākums ir nekavējoties paziņot par preces defektu, bet ne vēlāk, kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas;

4.6. Preces atgriešanas kārtība:

4.6.1. Pievienot dokumentu, kas apstiprina pirkumu (izdruku no internetbankas);

4.6.2. Preci oriģinālā, nesabojātā iepakojumā nepieciešams piegādāt vai izsūtīt uz www.carcare.lv adresi (Cesvaines iela 4, Rīga, LV-1073);

* Atgriežot vai mainot preci, pārvadājuma risku uzņemas pircējs.

* Atsakoties no preces, nauda par pārvadājumiem netiek atgriezta.

4.7. SIA TMT izskata iesniegumu, un atbilstoši LR likumdošanai, 10 darba dienu laikā izsūta Jums rakstisku atbildi;

4.8. SIA TMT apņemas atgriezt pilnu preces vērtību ar vienu bankas pārskaitījumu uz pircēja bankas kontu ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā, no dienas, kad patērētājs/pircējs izsūtījis rakstveida atteikumu;

4.9. Pēc veiksmīgas apmaksas pasūtījumu ir iespējams atcelt 24h laikā, sazinoties ar carcare.lv telefoniski vai e-pastā.

5. INFORMĀCIJA PAR INTERNET-VEIKALU "CarCare" www.carcare.lv
5.1. GARANTIJA.

Internet-veikals www.carcare.lv piedāvā ražotāja garantiju uz visām precēm. Garantija ir spēkā, uzrādot čeku, ko izrakstījis www.carcare.lv. Garantija nav spēkā gadījumos, kad defektu izcēlies pie nepareizas izmantošanas un rūpēm. Neskaidrību gadījumā, lūgums rakstīt uz klientu atbalsta dienestu hello@carcare.lv;

5.2. CENAS

Visas cenas uz precēm norādītas Eiro kopā ar pievienotās vērtības nodokli (PVN 21%). Preces piegāde Pircējam nav iekļauta cenā;

5.3. PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA

5.3.1. Pircējs var veikt pasūtījumu krievu vai latviešu valodā;

5.3.2. Pircējs var iegādāties jebkuru preci internet-veikalā www.carcare.lv, pasūtot to mājas lapā vai pa tālruni +371 26442797, vai e-pastu hello@carcare.lv;

5.4. PASŪTĪJUMA IZPILDE

5.4.1. Precei, kura atrodas noliktavā, pasūtījuma izpildes termiņš 3-5 dienas;

5.4.2. Precei, kuras nav noliktavā, pasūtījuma izpildes termiņš no 2 līdz 3 nedēļām.

5.5. AKCIJAS PRECES

5.5.1. Akcija – pasākums, kuru rīko pārdevējs, vērsts uz preces/ pakalpojuma realizāciju ar atlaidi, kuru piedāvā Pārdevējs www.carcare.lv;

5.5.2. Par preci, kura nopirkta sadaļā „Akcijas”, „Atlaides” ir nepieciešama priekšapmaksa;

6. CITI LĪGUMA NOLIKUMI

6.1. Klients apstiprina, ka no Klienta puses Līguma darbības laikā nebūs pretenziju informācijas izmantošanai, kuru norādījis Klients reģistrācijas laikā. Tā pat e-pasta izmantošanai, reklāmas materiālu, jaunumu un citas informācijas izsūtīšanai. Klients neiebilst pret tādas informācijas saņemšanu; Klients ir tiesīgs atteikties no informācijas saņemšanas, sekojot norādei, kura atrodas elektroniskās vēstules beigās, kuru izsūta www.carcare.lv uz pircēja elektronisko pasta adresi;

6.2. Līguma darbība un tā derīgums turpinās līdz pilnai tā izmantošanai. Līguma pārtraukšanas gadījumā, spēkā paliek noteikumi neskaidrību izskatīšanas noteikumi, kā arī citi noteikumi, kurus regulē Pušu saistības pēc Līguma pārtraukšanas;

6.3. Kļūdu konstatēšanai un labošanai, informācijas ievadīšanai: Jebkuras kļūdas, kuras tika konstatētas pēc priekšlaicīga pasūtījuma, Pircējs var izlabot, sazinoties ar mums pa tālruni 26442797 vai e-pastu hello@carcare.lv.